KEF iQ30 boekenplankspeaker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KEF iQ30 boekenplankspeaker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

DzjenMen 02-02-2013
Geschreven voor: KEF iQ30 boekenplankspeaker

Dat valt wel een beetje tegen, na zo'n 25 jaar met mijn Tannoy-boxjes te hebben gedaan. Ik mis de hoge tonen en ook de volle bas ben ik kwijt. Ik had deze boxen puur gekozen op de specificaties en op het merk. Spijt ? Ja, eigenlijk wel.
Er zit een sticker op: made in China, als ik dat had geweten.....

Remake 10-01-2010
Geschreven voor: KEF iQ30 boekenplankspeaker

Deze speaker net gekocht, heeft mij tijdens het beluisteren al zeer verrast ondanks de geringe afmetingen. Geweldige definitie en onderscheiding van de muziekinstrumenten en zang. Het geluidsbeeld is voortreffelijk, ’t geluid komt niet uit de boxen maar is gewoon aanwezig, klinkt bij lage en hoge volume zeer rustig. Dit bij een ruimte van 6 x 7.5 m! Ben benieuwd als de speakers zijn ingewerkt. Lage tonen dienen wel aangevuld te worden met een sub woofer.
Versterker: Dussun T2i

JoIng 06-01-2010
Geschreven voor: KEF iQ30 boekenplankspeaker

Recent de Kef IQ30 gekocht. Een mooi vol en helder geluid. Je hoeft niet recht voor de box te staan om een goed geluid te horen, goede spreiding in de ruimte. Samen met een basbox een goed geluid, zowel klassiek als meer pop muziek.
Er komt een genuanceerd geluid uit de box. Verschillende instrumenten en stemmen zijn goed te horen.
Met het plaatsen van de box op een boekenplank moet je wel rekening houden met de diepte van de box en de ruimte die de BiWire achter de box innemen.